HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Screenshots

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
=IFC= (HC)Maestro_P

avatar

Posts : 130
Join date : 2009-11-17
Age : 29
Location : Netherlands

PostSubject: Screenshots   Wed Nov 18, 2009 2:28 am

Post your funny/showoff/omg/glitch/hacker/noob screenshots on here tongue

_________________
"Friends will be friends, when you're in need of love they give you care and attention"

Back to top Go down
=IFC= kantalup

avatar

Posts : 100
Join date : 2009-11-18

PostSubject: one of kanta's first flights in a helo   Wed Nov 18, 2009 5:36 pm

check this, noobes...

Back to top Go down
=IFC= (HC)Maestro_P

avatar

Posts : 130
Join date : 2009-11-17
Age : 29
Location : Netherlands

PostSubject: Re: Screenshots   Thu Nov 19, 2009 2:16 am

just a nice sunny picture, reminds of the summer Sad i want summer! Sad


_________________
"Friends will be friends, when you're in need of love they give you care and attention"

Back to top Go down
=IFC= (HC)Maestro_P

avatar

Posts : 130
Join date : 2009-11-17
Age : 29
Location : Netherlands

PostSubject: Re: Screenshots   Fri Nov 20, 2009 5:56 pm

W00T Expert JetWHORE medal and badge sunny flower lol!


_________________
"Friends will be friends, when you're in need of love they give you care and attention"

Back to top Go down
olli_wills_HART_23

avatar

Posts : 38
Join date : 2009-11-20
Age : 27
Location : Hamburg, Germany

PostSubject: Re: Screenshots   Sat Nov 21, 2009 4:49 pm

congratz m8! cheers <-- oh sorry that was the how may I serve you master Boff smiley....
Back to top Go down
=IFC= (HC)Maestro_P

avatar

Posts : 130
Join date : 2009-11-17
Age : 29
Location : Netherlands

PostSubject: Re: Screenshots   Sat Nov 21, 2009 11:08 pm

lol! lol! lol! I will not give you any clue if I a agree with you in any way... lol! lol! lol!

_________________
"Friends will be friends, when you're in need of love they give you care and attention"

Back to top Go down
olli_wills_HART_23

avatar

Posts : 38
Join date : 2009-11-20
Age : 27
Location : Hamburg, Germany

PostSubject: Re: Screenshots   Sat Nov 28, 2009 4:35 pm

look at this hopping noob^^
when the round ended peter was stuck in the air and ( his upper body wasnt moving at all but) his legs were still moving funny^^



Back to top Go down
=IFC= kantalup

avatar

Posts : 100
Join date : 2009-11-18

PostSubject: kanta's flagbot in action   Sat Nov 28, 2009 9:38 pm

yes, homies,
see my flagbot in action:
Back to top Go down
=IFC= (HC)Maestro_P

avatar

Posts : 130
Join date : 2009-11-17
Age : 29
Location : Netherlands

PostSubject: Re: Screenshots   Sun Nov 29, 2009 3:54 am

omg seriously i told you he uses something... look how his gun is always pointed right towards the flag! lol!

_________________
"Friends will be friends, when you're in need of love they give you care and attention"

Back to top Go down
=IFC= kantalup

avatar

Posts : 100
Join date : 2009-11-18

PostSubject: Re: Screenshots   Sun Dec 06, 2009 7:58 pm

happy santa, guys
ps. i assume it was you, arek, who did the x.mas stuff? good job - i like it!
Back to top Go down
TrendSonic

avatar

Posts : 36
Join date : 2009-11-17

PostSubject: Re: Screenshots   Sun Dec 06, 2009 8:13 pm

...yoy dont say lol well yea it was ME TADA

_________________
i won't go to heaven but in hell they FEAR Me!!!!
Back to top Go down
olli_wills_HART_23

avatar

Posts : 38
Join date : 2009-11-20
Age : 27
Location : Hamburg, Germany

PostSubject: Re: Screenshots   Fri Dec 11, 2009 6:52 pm

yea nice work on the layout, sonic!
Back to top Go down
TrendSonic

avatar

Posts : 36
Join date : 2009-11-17

PostSubject: Re: Screenshots   Fri Dec 11, 2009 7:50 pm

TA Olli gettin better at this Smile

_________________
i won't go to heaven but in hell they FEAR Me!!!!
Back to top Go down
=IFC= (HC)Maestro_P

avatar

Posts : 130
Join date : 2009-11-17
Age : 29
Location : Netherlands

PostSubject: Re: Screenshots   Sat Dec 12, 2009 3:04 pm

Yeah, I like how you focus on one thing on this picture Very Happy

_________________
"Friends will be friends, when you're in need of love they give you care and attention"

Back to top Go down
=IFC= kantalup

avatar

Posts : 100
Join date : 2009-11-18

PostSubject: Re: Screenshots   Sat Dec 19, 2009 9:51 pm

eh, loosers, check our x-mas tree (kanta-picked, my wife is a little pissed... :-))))


and this /kanta+new cowboy's hat...


merry xmas, duuuuuuuuuudezzzzzz
kanta
Back to top Go down
olli_wills_HART_23

avatar

Posts : 38
Join date : 2009-11-20
Age : 27
Location : Hamburg, Germany

PostSubject: Re: Screenshots   Sun Dec 20, 2009 6:57 pm

lol white xmas or what?

maybe we will have white xmas in hamburg, like with snow 'n' stuff.
i will post my pics when my mom is finished with designing the christmas tree santa
Back to top Go down
=IFC= kantalup

avatar

Posts : 100
Join date : 2009-11-18

PostSubject: Re: Screenshots   Mon Dec 28, 2009 4:42 pm

hi guys, olli asked me to post a pic from his family's tree, so here it is:

Back to top Go down
=IFC= kantalup

avatar

Posts : 100
Join date : 2009-11-18

PostSubject: Re: Screenshots   Sat Jan 02, 2010 6:16 pm

hi, guys, happy new year,
and i hope you slid in well. thx to sonic again for showing me to get the tv missile working, i'll keep on practising. I found this cid here, have fun watching it, yours, kanta

pirates of the carribean-mod for bf2
Back to top Go down
=IFC= (HC)Maestro_P

avatar

Posts : 130
Join date : 2009-11-17
Age : 29
Location : Netherlands

PostSubject: Re: Screenshots   Sat Jan 02, 2010 9:09 pm

happy new year to all of you aswell Smile haven't been on much lately will be on TS more again now Smile

_________________
"Friends will be friends, when you're in need of love they give you care and attention"

Back to top Go down
olli_wills_HART_23

avatar

Posts : 38
Join date : 2009-11-20
Age : 27
Location : Hamburg, Germany

PostSubject: Re: Screenshots   Thu Jan 07, 2010 10:46 pm

happy new year, guys!
bit late but i feel a bit sad and down the last few weeks... Sad
cya on xfire, later

PS: XFRIE WORKS AGAIN, CAN MAKE SCREENIES AND ALL THAT STUFF I COULDNT DO THE PAST MONTHS cheers cheers cheers



(hope it will last from now on^^)
Back to top Go down
=IFC= kantalup

avatar

Posts : 100
Join date : 2009-11-18

PostSubject: Re: Screenshots   Sun Jan 24, 2010 2:03 pm

hi, guys,
shot that three days ago - too bad, i didn't video it - the jet with al-bundy was really hovering like a balloon for a few secs - i mean, unusually hovering lol, kanta

Back to top Go down
olli_wills_HART_23

avatar

Posts : 38
Join date : 2009-11-20
Age : 27
Location : Hamburg, Germany

PostSubject: Re: Screenshots   Sun Jan 24, 2010 5:51 pm

typical noob^^ first time he has found the hovering feature in a jet so he uses it all over the map and instead of flying like a jet should fly, he moves slower then a tank^^
Back to top Go down
=IFC= (HC)Maestro_P

avatar

Posts : 130
Join date : 2009-11-17
Age : 29
Location : Netherlands

PostSubject: Re: Screenshots   Sat Feb 13, 2010 8:16 pm

YO DUDES ANYONE GOT TEH REEFER MAN? I'M ALL OUT MAN!

Got this when i played a few rounds on KB at midnight..







oh and this is Arek's lasershow Razz hope you like it Very Happy


_________________
"Friends will be friends, when you're in need of love they give you care and attention"

Back to top Go down
=IFC= kantalup

avatar

Posts : 100
Join date : 2009-11-18

PostSubject: Re: Screenshots   Wed Feb 17, 2010 9:35 am

ok, check this, dooooooooodes, lol, kanta

Back to top Go down
=IFC= kantalup

avatar

Posts : 100
Join date : 2009-11-18

PostSubject: Re: Screenshots   Tue Feb 23, 2010 9:53 am

hi, guys,
check this new type of sport - it's not in the olympics yet, though, yours, kanta



bounce
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Screenshots   

Back to top Go down
 
Screenshots
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» HOT OFF THE PRESS! More exciting news on The Filmmaker
» Post your house screenshots here!
» LOTRO Screenshots
» how do you take a picture in buildabearville??
» Rhem 4 Spring 2010 (update w/screenshots 1/1/10)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
=IFC= :: =IFC-Forum= :: General Discussion-
Jump to: